سوالات متداول

 آیا برای ثبت نام در دوره ، حتما بایستی در سایت عضو شوم؟

 بله، مخاطبین ارجمند می بایست  جهت ثبت نام در دوره  مورد نظرخود در وبسایت عضو شوند و سپس اقدام به ثبت نام در دوره نمایند .

 آیا میتوانم در هر ساعت از شبانه روز، سفارش خود را ثبت نمایم؟

 بله، شما میتوانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته در دوره مورد نظر خود ثبت نام نمایید . 

 تفاوت مدرک فنی و حرفه ای و مدرک آموزشگاهی در چیست؟

 مدارک رسمی فنی و حرفه ای :

 مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای به علت دارا بودن کد ملی آموزش شغلی علاوه بر ایران در کشورهای دیگر نیز اعتبار دارد . مهارت آموز برای دریافت این مدرک باید دوره های آموزشی خود را به اتمام رسانده و سپس در آزمون های هماهنگ فنی و حرفه ای که به دو صورت کتبی و عملی برگزار می شود ، موفق به کسب نمره قبولی گردد .

مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای :

به مدارکی که از سوی مراکز آموزشی آزاد و یا آموزشگاه های خصوصی صادر شده و مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور است ، مدارک مورد تایید فنی می گویند .

این مدارک توسط موسسات آموزش آزاد صادر می شوند و طبق تفاهم نامه ای که با سازمان فنی و حرفه ای دارند این مدارک مورد تایید سازمان قرار می گیرد.
در این مدارک آرم ، نام و امضای مدیر موسسه آموزش آزاد هم در کنار آرم  سازمان فنی و حرفه ای بر روی مدارک درج می شود

این مدارک چون مستقیما از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای صادر نشده اند فاقد مزایای مدرک رسمی بوده و دارای اعتبار بین المللی برای استفاده در سایر کشور ها نیز نمی باشد .

مدارک گذر مهارتی فنی و حرفه ای :

همانطور که از اسم این مدرک مشخص است ، از این گواهی می توان برای گذر از یک مرحله آموزشی استفاده نمود . به عنوان مثال متقاضیانی که قصد برگزاری کارگاه و یا سمینار های چند ساعته را دارند می توانند این مدرک را به صورت رایگان از محل آموزشگاه خود دریافت نموده و فعالیت خود را آغاز نمایند .

چطور از تاریخ و زمان دقیق شروع دوره ها مطلع شوم ؟

مدت زمان شرکت در دوره و آزمون سی ( ۳۰ ) روز می باشد . 

مخاطبین ارجمند می توانند از زمان ثبت نام به مدت ۳۰ روز محتوای دوره را به طور کامل مشاهده نموده و در آزمون پایانی دوره شرکت نمایند . 

- مخاطبان ارجمند می توانند جهت آشنایی با نمونه سوالات و فرآیند برگزاری آزمون در طول زمان برگزاری دوره  در آزمون های آزمایشی دوره شرکت نمایند . 

نحوه شرکت در آزمون های دوره به چه صورت است ؟

- مخاطبان ارجمند می توانند جهت آشنایی با نمونه سوالات و فرآیند برگزاری آزمون در طول زمان برگزاری دوره ۲ مرتبه در آزمون های آزمایشی دوره شرکت نمایند . 

- تعداد دفعات شرکت در آزمون اصلی دوره  : ۲ مرتبه 

- تعداد دفعات شرکت در آزمون جبرانی : ۱ مرتبه ( در صورت عدم شرکت و یا کسب نکردن نمره قبولی در آزمون اصلی ) 

نکته : شرط دریافت گواهینامه دوره کسب نمره قبولی بالای ۶۰ ٪ در آزمون اصلی دوره است .

آخرین تغییر: یکشنبه، 2 آبان 1400، 10:26 عصر